fredag 23 september 2011

detta gjorde jag på studentskrivningarna i dag

  • Skrev färdigt provet en timme före man fick lämna salen.
  • Fick tråkigt.
  • Gick på wc.
  • Fick ännu tråkigare.
  • Ritade gubbar på klottpappret.
  • Funderade över olika högstadiehändelser, t.ex. när en vän startade en kampanj för att folk skulle rösta på mig till lucia, när jag inte ville vara lucia.
  • Räknade taklampor.
  • Började räkna hur många vindruvor tjejen framför mig hade kvar.
  • Kom på att det kanske inte var så bra att sitta och stirra på hennes bord så jag räknade mina egna vindruvor istället.
  • Stal några blyn.
  • Åt viilis i slowmotion.
  • Försökte motstå att svänga mig för att visa en rolig min åt Julia.
  • Funderade på vad jag ska ha på mig ikväll.
  • Försökte somna.
  • Ritade ett schackbräde på klottpappret.
  • Stirrade på sekundvisaren.
  • Jublade inombords när klockan blev 12.
  • Halvsprang fram för att lämna in pappren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar