tisdag 22 november 2011

kissochbajs-humor

I min FSS-kalender finns det en ägarsida, där man får svara på olika frågor. När man läser svaren på mina frågor får man sig en riktig funderare. Är detta verkligen en abiturient eller en utklädd femåring?

Jag letar efter: wc
Mitt i-landsproblem: ingen wc
Historisk person som jag skulle vilja ha en middag med: han som uppfann wc:n
Tre saker som borde vara gratis: wc, wc-papper och wc-borste
Favoritord: wc
Om jag skulle vara MacGyver skulle jag: fa på wc
Älsklingsklädesplagg: wc-papper
Som pensionerad vill jag: sitta på wc
Det här får mig att dregla: wc

Det sorgligaste med detta är att jag tyckte att jag var jätterolig när jag svarade på frågorna.

1 kommentar:

  1. ahahahahahahahahahahahahahahahahah ja vill skriv i din bok allas böcker ja ha skrivi i ha blivi jätte roliga å jag å dom ha skratta!!! mest jag..

    SvaraRadera