torsdag 27 maj 2010

detta gör jag just nu

  • Beskådar mitt hål som går genom fingerspetsen. Sydde mig i fingret i går, smidigt värre.
  • Chattar med Lina och Julia som sitter i köket.
  • Funderar på vilken av mina tre alternativ till avslutningsklädsel jag ska ha på mig på lördag.
  • Torkar lite damm från golvet, med foten.
  • Försöker ignorera min huvudvärk.
  • Tittar ut över mitt golv och gråter en skvätt för att jag är den olyckliga människan som måste städa upp denhär röran. (det fastnar damm/grus/sand under fötterna när man dushat)
  • Skriver ett blogginlägg
Ja, och eftersom jag är kvinna lyckas jag göra allt detta samtidigt.

2 kommentarer:

  1. Ja vem kan e va27 maj 2010 kl. 21:20

    Va smidigt. Sjölv lyckas ja aldri jär mejr än två sakär samtidit... Men lycklitvis e ja mejr kvinno än kaar tå åtminstone å he e ju hovosakin. :--------P

    SvaraRadera
  2. jaa just he, du e ju kara-kostjen :----P

    SvaraRadera