torsdag 12 augusti 2010

hajjas ute- och innelista

Eftersom Kissie har en, och eftersom Kissie och jag är lika stora (jag menar, när det kommer folk jag aldrig sett förr fram till mig i skolparken och utbrister: "HE E JU HAJJA!!" måste jag ju vara lika stor som Kissie. Dock har ingen velat ta ett fanfoto med mig ännu, men vi finländare är ju lite blyga.) måste ju jag också ha en. Låt mig presentera:

HAJJAS UTE- OCH INNELISTA

3. Att sova för lite.
Usch ja, det har jag testat på denhär veckan. Sov mera, gott folk!

2. Kakka på graven.
Vilka respektlösa katter det finns! Att skita på en grav måste ju vara något av det elakaste man kan göra. Dels för att den döda människan kanske känner sig dålig då, och dels för att stackrarna som arbetar på gravgården måste plocka upp det.

1. Orangea kaffekokare.
Bara för att det är så fult.

3. Kaffepaus.
Jag tror inte detta behöver en närmare förklaring. Kaffepaus är bra, speciellt när den drar ut jättelänge på tiden.

2. Min systers telefon.
Ack, att kunna skriva meddelanden med varje bokstav på egen knapp är något alldeles underbart.

1. Kärleksstolar.
I en traktor kan man sitta. Då är det helt awesome om pallen man sitter på hoppar.

3 kommentarer:

  1. alltså hajja, du e så bra :D o förresten... ha aldri riktigt våga, men ställer du upp på en idolbild me mej nånda?..

    SvaraRadera
  2. nå, om ni e riktit snäll så kaaanski...

    SvaraRadera