måndag 9 augusti 2010

rötter

Vet ni dendär känslan när man hittar världens största ogräs med världens största rot? När man bara måste ha upp hela roten om de så ska vara det sista man gör? (antagligen vet ni inte eftersom det bara är jag som ligger i en häck hela dagarna och rensar ogräs)
Jag fick dendär känslan idag. När jag efter fem minuter var färdig var jag lika andfådd som jag var efter stafettkarnevalsträningar med Rektorn.

Just kom jag att tänka på en liten bit av roten som lämnade kvar. Ska ta en spade och gå till gravgården för att gräva upp den nu.
Så mycket har jag att göra.

2 kommentarer:

  1. Du lever no för ditt jobb du verkar e som, haha. ^^ Fast ja ska int säg na för ja ha börja sorter allting ja nu fast he int ens e råsk...

    SvaraRadera
  2. Jag förstår känslan min vän:)

    SvaraRadera