måndag 19 oktober 2009

traktoräventyr

ÄNTLIGEN är jag ett steg närmare mitt framtida bonde-liv; jag har åkt traktor!
Sarah och jag fick skjuts av Joel till stenhaga-prisma där vi köpte mjölk, osthamburgare och hittade världens snyggaste mössor som ska bli våra på onsdagen då Victor kommer å hälsar på mig och kan skjutsa oss.
Vasa har nog aldrig förr sett en traktor, jag såg inte en enda människa som inte glodde på oss (va glor ni på? har ni aldrig sett en praktikant förr??).
Trakor e coooooool och nu väntar engelskaboken på mig.


6 kommentarer:

  1. Ska du köpa en Valtra-lippis? Eller är det IH som gäller härefter?

    SvaraRadera
  2. IH?! Joo alltså de sku va cool ti ha en valtralippis men ja sku nog int ha på mej den så ja vet int om ja iis hass penga på en..

    SvaraRadera
  3. Jahaa!! Va lanttis du e som vet såndär :D

    SvaraRadera
  4. Ja vet du jag har kört en sån, fast på den tiden hette den McCormick

    SvaraRadera
  5. Vafö spara du int den åt mej?

    SvaraRadera