måndag 2 november 2009

Hoestdagarna


Alltså, jag kom hem med 700 bilder i kameran.
Dock var 80% bilder på Paddingtonoch Cryomite,
så ni som ville vara med på en bild kan bli besvikna.
Men nåjå, keikka-bilder håller ju på att bli min specialitet,
speciellt när jag har fotat så många Cryomite-keikkor att jag kan låtarna utantill..


Höstdagarna i år var jättekul, fast på ett annat sätt en förra året.
Jag fick umgås med mina gamla vänner
istället för att springa runt och lära känna nya.
Fast jag blev arg också, borde man faktiskt kalla evenemanget kristet?
Jag menar, visst såg man vissa glimtar av Jesus, men det var alldeles för lite.
Kanske drar det mindre folk om man fokuserar mera på Jesus, men hallå!!
Bättre att det är en person och denne blir berörd
än tusen människor som inte berörs ett dugg.
Mera Jesus åt folket!

3 kommentarer:

  1. En stolt fader instämmer med storasyster!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Pappa laga du annars nån bild ti kyrkpressen?

    SvaraRadera