måndag 1 februari 2010

bara för att jag råkade ha en skabb-dag JUST i dag

När Sarah och jag stod framför kassan i Citymarket i dag och tittade i skvallertidningar kommer, enligt min åsikt, den sötaste pojken jag någonsin sett i Vasa, fram till oss...

Jag har nästan lust att avsluta historien här, men det skulle ha gett fel bild av det hela.
Han kom fram till oss, och frågade om vi hade ett plussa-kort och kunde köpa ut en mp3 åt honom, så han kunde få den billigare.
Om jag inte skulle råkat ha en skabb-dag i dag, utan en ultrasnygg-dag, skulle han har bjudit mig på kaffe också.
Sen skulle vi ha gift oss och lyssnat på mp3:n tillsammans och varje dag skratta åt den dagen vi träffades på citymarket framför skvallertidningarna.
Bara jag skulle ha orkat stiga upp fem minuter tidigare i morse.

Fast jag tycker han borde ha bjudit mig på kaffe endå, jag gjorde honom faktiskt 30 euro rikare.

2 kommentarer:

  1. detta berättade du inte när du ringde. Men kul att läsa om händelsen här! Du är skön! hälsar mamma

    SvaraRadera
  2. nå ja hade redan hunni glömma bort händelsen då ja ringde..

    SvaraRadera