tisdag 22 mars 2011

ledsen, mina vänner

Ni kanske har märkt att jag på senaste tiden inte haft riktigt någon inspiration till att vara rolig. Detta beror på att jag inte får någon respons. Jag vet att ni läser, men man tappar lusten att skriva när ingen säger något. Känns lite som att prata med en vägg.

Alltså kommer jag ta en paus med bloggandet nu. Sen får vi se om det blir en skapande eller livslång paus.
Dock är det bara skrivandet jag ska ta en paus från, jag kommer fortfarande försöka uppdatera med så mycket bilder som möjligt. Och ni kan ju alltid höra av er om ni börjar sakna mig alltför mycket.

Så ha de gött, också utan mig, mina kära fääääänzz!

5 kommentarer:

  1. men jag gillar det du skriver Hajja...du e hur rolig å fantasifull som helst å de e alltid så rolit å kolla om du ha skriva nå nytt eller laddat upp bilder :D

    SvaraRadera
  2. Alltså jag tycker att mina dagar ha gått å blivi som 100 gånger tråkigare nu då du int ha skrivi, så ja tycker no int alls om din idee!
    (*funderar febrilt på mitt jag-är-ditt-största-fan-tal*)
    Skippar talet å säger att hur som haver så e du nu ändå sjukt rolig å förgrymmandes cool så vare sig du skriver eller int så, ähh, bara de int blir en livslång paus så skippar ja kanske att kom å hemsök dig eller någå annat brutalt.
    Klart slut bilen sa tut nu går jag ut.

    SvaraRadera
  3. NUUUUUUUU SAKNAR JA DEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Men nej int får du ju göra de... för din blogg hör ju till min dagliga bloggrunda!!!!!

    SvaraRadera
  5. Jag följer med dig livet ut, med eller utan blogg! mamma

    SvaraRadera