onsdag 23 mars 2011

saknar er också

Nej usch vad dålig jag är, jag klarade mig ett dygn utan att blogga.

Det känns som en del av mig är borta när jag inte behöver tänka ut vad jag ska blogga om. Både på ett positivt och negativt sätt.
På senaste tiden har det som sagt blivit mycket mindre av mina bloggtankar. Men eftersom jag igår bestämde mig för att sluta blogga har jag plötsligt massor att blogga om. Som t.ex. om hur Iréne och jag skulle köpa en cider igår bara för att få visa ID, och hur kassatanten inte frågade efter ID och hur vi inte visste vad skulle göra av cidern eftersom vi inte ville ha den, och hur den dessutom var skitdyr. (Hej lång mening!) Dessutom är det bra att ha något att göra när man saknar killen för mycket.
Så jag har funderat, och kommit fram till att jag ska börja igen. Det känns lite som att först dumppa er och sedan komma krypandes tillbaka på bara knän och dessutom är det jättepinsamt att jag bara lyckades pausa i ett dygn. Men jag hoppas ni gillar det ändå.

Kort sagt: Jag är tillbaka!

5 kommentarer:

  1. pinsamt att ta bloggpaus på samma gång som kenza å lindas sminkblogg ;) du kan blogg om att ja slapp me ti cern =)

    SvaraRadera
  2. oooojnää, men int läser ja deras bloggar :DD

    SvaraRadera
  3. braaaaaaaaaa att du e tibax!

    SvaraRadera
  4. Wohoo! Nu blev mitt liv mycke roligare igen :D

    SvaraRadera