måndag 28 mars 2011

på tal om solglasögon

Idag hade jag på mig mina solglasögon för första gången i år. (ja, om dendär gången Nybä och jag gick med solglasögon på natten inte räknas)
Sen tänkte jag visa er hur cool jag ser ut i solglasögon, men det är så jobbigt att posa med solglasögon. Senast jag posade med solglasögon gick jag på femman och hade sånadär solglasögon med diamanter på. De bilder jag tog då blev så fula att jag fortfarande har trauma av att ta bilder med solglasögon.


Detta är mina f.d. solglasögon. Jag klippte ut mig själv ur bilden, bara så ni vet.
Så istället för att visa en bild där jag posar med solglasögon visar jag en bild där jag posar med stickatröja.

3 kommentarer:

  1. i LÖRDAGS hadd du ju på dej solglasögonen för första gången !!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. oooooooj de hadd ja ju glömt :o

    SvaraRadera
  3. billiga solglasögon

    Så fungerar tjänsten: Du får hem en frankerad förpackning med posten; Du bifogar recept & båge; Din beställning kvalitetssäkras; Glasen tillverkas & slipas

    to get more - http://glasen.se/

    SvaraRadera