torsdag 31 december 2009

årets onödigaste dag

Jag ska spendera mina sista elva timmar och fyrtio minuter på 2009 med att längta efter sprakastickor (hoppas m&p köpte ut åt mig igår) och fundera på om det finns julknäckebröd i skåpet.
Fast jag borde egentligen spendera mina sista elva timmar och fyrtio minuter med att fundera på vad jag ska göra ikväll. Tröstäta eller sova låter som ett bra alternativ.
Nej nu ska jag rycka upp mig, gå på en promenad, duscha och dricka en kopp kaffe. Det blir nog bra i kväll!

Det tog tio minuter av den sista dagen någonsin år 2009 för mig att skriva detta inlägg. Suck.

but my heart, it dont beat,
it dont beat the way it used to.
and my eyes,
they dont see you no more.
and my lips,
they dont kiss, they don’t kiss
the way they used to,
and my eyes don’t recognize you at all.

for reasons unknown, for reasons unknown.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar