måndag 7 december 2009

och detta ska kallas fotoblogg!

När det kommer till konstnärliga och bra bilder har min kamera stått och dammat länge. Jag har haft absolut noll inspiration och noll modeller den senaste månaden. Om någon känner sig modellig (kanske du behöver en ny profilbild till facebook?) här i Vasa så vet ni att jag alltid ställer upp hähähä.

Jag måste nog vara julklapps-shoppas-mästare nr 1. Någon gång halv fyra tiden gick jag och Nybä till stan och nu, en och en halv timme senare sitter jag hemma i lägenheten och har bara en sak jag måste ha inköpt ännu. Allt detta utan att stressa, jag tänkte igenom varje julklapp ordentligt! Jag är nog så stolt så. Nu har jag dessutom råd med min Blink-182 tröja ännu, oh yeah. Detta ska firas med nudlar och provläsning.

2 kommentarer:

  1. jag känner mj modellaktig men ja e ju int i vasa :( (storskvääker) /isa

    SvaraRadera
  2. nemen isa, vi kan modellera på jullove :D ja bord ju koma ti purmo å häls på koddona ;)

    SvaraRadera