onsdag 16 december 2009

how cute

aaw


aaw


Detta är nybäs älg och min Optimus Prime. Dom är nog lite kära i varandra.
Jag däremot är nog lite kär i ettorna, och nu ska man försöka ha roligt tre veckor utan dem.

Btw jag döpte om Peter till Petter just. Petter och Bosse låter mycket bättre än Peter och Bosse. och Petter påminner mig om sommaren då jag skulle börja högstadiet. Jag vet inte om det berodde på pressen av att byta skola eller solsting, men jag sprang i alla fall runt i skogen och lekte häst och gav ett smeknamn åt mig själv; Petter.
Väldans vad jag har varit aktiv i dag, det är Optimus fel.

8 kommentarer:

  1. Naaw! =) He bästa me klassbilden e ju att du har me optimus prime tär ^^'

    SvaraRadera
  2. jamen klart! he's part of the family now
    å krikki å hahahah :D

    SvaraRadera
  3. Kul att du gilla traktorn så myki ;)
    anyways, me like your blog;)

    SvaraRadera
  4. jaaaaa an e så fiiiiin :DD
    nåvoi tack så muuucket! :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Ha de nedre bilden e skitroli. All bildre som innehåller älgar e reij i se roli (för att älgar e roli åv na orsak) o heila sammanhangi i bildin gör e ännu roligar. Allra roligast blir he tå ja förestälde me hu e de sku si ut IRL.

    SvaraRadera
  6. älgar e bäst helt enkelt!
    jag kan rita älgar också, jetefiiiiint :)

    SvaraRadera