söndag 13 december 2009

kaffe-krapula

Kan man få krapula av för mycket kaffe och koffeinpiller? I såna fall har jag det nu. Min mage låter och känns konstig.
Men det var roligt i går kväll. Sarah och jag ville göra något random så vi gick och pratade med några finnar som stod på en balkong och rökte. Dom var ganska tråkiga, men dom slängde ner cigg åt oss. Synd bara att ingen av oss röker, men vi ska spara den som minne.
Efter Sarahs och mitt pyamasäventyr (jaa, jag glömde påpeka att jag gick i pyamas. För jag skulle egentligen bara gå till makuuni under vårt hus med mina sambon när Sarah dök upp) gick vi hem till vårt och satt och pratade med Lina, Irené och Iia.
Men nu är det dags för den sista julshowsföreställningen. Jag har noll fiilis, all min fiilis gick åt i går kväll.

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig riktigt trott att man verkligen kan ha kaffekrapula (vilket baserar sig på empirisk forskning jag har utfört), men det verkar ändå inte helt orimligt, eftersom krapula främst beror på vätskebrist och koffein råkar faktiskt vara vätskedrivande. Kaffe har dessutom en laxerande effekt, vilket i sin tur troligen har orsakat att din magkänsla.

    SvaraRadera
  2. TACK DOKTOR RÅGÄR för ditt svar!! Nu har mitt liv en mening.
    Nämen, antingen är du väldigt smart eller så har du väldigt bra fantasi

    SvaraRadera