söndag 8 november 2009

Jeppo ungdoms orkester med dess gästartister


Daniel Lindström

Ojoj, vilken bra konsert detta var!
Pappa och jag började hela konserten på press-platserna där man såg precis allt och alla, utom min coola lillebror, förståss..
Nåjå, pappas objektiv var mysigt, speciellt för mig som är van med teleobjektiv med dålig ljusstyrka.
Gästartisterna var jättebra (Jenny och Anders också!) Men när faffa frågade mig vem som var bäst måste jag endå svara Jakob och Dadi, dom är ju bara för söta!
(fick dock inga bra bilder på dem eftersom de gömde sig)

Pauline


Nina Lassander


Coola killarna


Fredrik Furu och hans gitarrist

6 kommentarer:

  1. Ahaa, där missade jag något. Var så mycket annat som hände den kvällen.

    Va e de för ett objektiv som du fått smaka på?

    SvaraRadera
  2. Synd, de va faktiskt bra!

    Ett 70-200, 2,8. De e nice

    SvaraRadera
  3. Diggar TOTALT bilden på Nina Lassander!!..Super! :D :D :D..hu bra som helst!


    Med vänliga hälsningar Sandra Särs ^^

    SvaraRadera
  4. Wow, du har har jättevackra bilder HAnna!
    H. JEnny

    SvaraRadera