torsdag 21 januari 2010

armbrytnings vm, here i come!

Jag vet inte om det beror på att mina muskler sväller i protest eller om de faktiskt växer av mina armhävningar. Men på tre dagar har jag gått från att inte kunna spänna mina armmuskler alls till, enligt min åsikt, OTROLIGT STORA armmuskler!
Jag var lite tveksam till att lägga ut en bild eftersom folk antagligen kommer mobba mina muskler och tycka att dom är små. Men sen kom jag på att jag snart är världens starkaste kvinna och därför kommer ingen våga mucka med mig!
Vet ni? Jag är faktiskt lite stolt över mig själv.

4 kommentarer:

  1. Städning, armhävningar...vad ska det inte bli av denna underbara kvinna? mamma

    SvaraRadera
  2. en bodybuilding-städerska med framtid i spicegirls, lugnt :D

    SvaraRadera
  3. Bussiga muskler?? Mommo

    SvaraRadera