tisdag 12 januari 2010

hajja rekomenderar

film: Barbie och Diamantslottet
Många trodde säkert att jag skulle rekomendera Transformers, men jag har hittat något som är bättre än så. Barbie är coolare än Optimus Prime! Det gör ont att säga så men det är sanningen. (måste tillägga att Transformers skulle vara mitt andra allternativ)

låt: Hillsong - I Will Exalt You
Jag somnar in till denna otroligt fina låt varje kväll. Det är synd bara att de börjar skrika och applådera i slutet, då brukar jag vakna eftersom jag alltid somnar av denna vackra sång.

mat: El Maco från mäccen
McDonalds låter inte så frestande, men dethär var faktiskt gott. Sarah, Irené och jag glufsade i oss så mycket så två vi-äter-bara-sallad-flickor som satt vid bordet brevid tittade äcklat på oss. Dom var bara så för att dom inte hade smakat! nammm

bänd: Angels and Airwaves
Min Tom i en lite mognare version än i Blink-182, helt underbara låtar!

sysselsättning: Sova
Jag vill aldrig sluta!

3 kommentarer:

  1. japp, de e nog bäst att du kilar iväg till mäccen och provar nu!

    SvaraRadera
  2. El maco är också lillebrors favorit.

    SvaraRadera