söndag 3 januari 2010

kaffe är bra, tyvärr inte min kondition

Det är otroligt vad en bra kompis och en kopp kaffe kan göra då man är på dåligt humör!
Jag gick inte till Kevins utan jag cyklade, vilket var nästan ännu värre. Jag har inte cyklat på ett halvår och jag hade mammas mysiga stickatröja, som dock inte är mysig då man cyklar, på mig så jag lovade mig själv att aldrig mera cykla.
Men efter en kopp kaffe och bulla (Kevins mamma är mysig som alltid plockar fram bulla!) var jag trött men glad samtidigt. Detta resulterade i att skräckfilmen vi kollade på blev till en komedi och att jag var mer skrämmande än själva filmen.
Sen mixade DJ K3Ny ihop hajjcore mix åt mig, jag är imponerad! Han gjorde det utan att ens höra på låtarna före, han är cool handär Kevin. Och med den låten i öronen gick det hur bra som helst att cykla, det var nästan skönt.
Nu är jag tudelad, både hyper och nedstämd samtidigt.
Det låter tonårspojkar och luktar popcorn från rummet brevid, undrar om dom bjuder lite åt en gammal tant som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar